Inlet flange 44,5 mm for ALV40 Gen-V Anti-Lag valve Turbosmart TS-0550-3102 за Renault 11 (B,C37) 1.7 (B/C37D) - 87 коня
Renault 11 (B,C37)
87 к.с - бензин
06.1987 - 12.1988
87 к.с - бензин
06.1987 - 12.1988
Марка: Renault
Модел: 11 (B,C37)
Модиф.: 1.7 - бензин
Шаси: хетчбек
Година: 06.1987 - 12.1988
Задвижване: предно
Цил./Куб.: 4 цил. / 1721 куб. см.
Мощност: 87 к.с / 64 kW
Kод двигател: F2N 732, F2N 742
Управление: Ангренажен ремък
Гараж+Информация
Inlet flange 44,5 mm for ALV40 Gen-V Anti-Lag valveTurbosmart ALV40 Gen-V Anti-Lag valve inlet flange made of AluminiumAluminium Inlet adapter 44,5 mm to connect the Turbosmart anti-lag GEN 5 valve with a boost pipeThis inlet flange is required to connect the inlet of the Turbosmart ALV40 Anti Lag Wastegate to a boost pressure pipe.Tech facts about Anti Lag:The wastegate requires the excess charge air (when the throttle body is closed) to be directed into the manifold via the ALV40 Anti-Lag valve. There it is then ignited by ECU programmed fuel injection. Thus the exhaust gas pressure is maintained and the turbine wheel in the turbocharger is kept at speed, so there is no turbo lag during and after a gear change. This technology comes from the WRC and has been used for 40 years.A similar principle is used for the deactivated drive in coast, in this mode fuel injection continues and the ignition is programmed to "late". This means that the mixture ignites only in the exhaust manifold and the familiar "Bank Bang" occurs. This principle is however in the long run very harmful for the engine and should only be used in racing events. Fits for: Suitable for ALV40 Gen-V Anti-Lag ValveMaterial: AluminiumConnection diameter: 44,5 mm (1 3/4")
Не са открити заменими продукти
Не са открити OEM номера
Спирачна система - Renault 11 (B,C37) 1.7 (B/C37D)
Затвори
Окачване на колелата - Renault 11 (B,C37) 1.7 (B/C37D)
Затвори
Кормилна система - Renault 11 (B,C37) 1.7 (B/C37D)
Затвори
Задвижване на колелата - Renault 11 (B,C37) 1.7 (B/C37D)
Затвори
Трансмисия - Renault 11 (B,C37) 1.7 (B/C37D)
Затвори
Ремъчно задвижване - Renault 11 (B,C37) 1.7 (B/C37D)
Затвори
Части за двигател - Renault 11 (B,C37) 1.7 (B/C37D)
Затвори
Части за цилиндров блок - Renault 11 (B,C37) 1.7 (B/C37D)
Затвори
Гарнитури - Renault 11 (B,C37) 1.7 (B/C37D)
Затвори
Охладителна система - Renault 11 (B,C37) 1.7 (B/C37D)
Затвори
Климатична система - Renault 11 (B,C37) 1.7 (B/C37D)
Затвори
Отопление и вентилация - Renault 11 (B,C37) 1.7 (B/C37D)
Затвори
Филтри - Renault 11 (B,C37) 1.7 (B/C37D)
Затвори
Масла и течности - Renault 11 (B,C37) 1.7 (B/C37D)
Затвори
Запалителна система - Renault 11 (B,C37) 1.7 (B/C37D)
Затвори
Датчици и сензори - Renault 11 (B,C37) 1.7 (B/C37D)
Затвори
Горивна система - Renault 11 (B,C37) 1.7 (B/C37D)
Затвори
Електрическа система - Renault 11 (B,C37) 1.7 (B/C37D)
Затвори
Стартова система - Renault 11 (B,C37) 1.7 (B/C37D)
Затвори
Почистване на стъклата - Renault 11 (B,C37) 1.7 (B/C37D)
Затвори
Ауспуси и гърнета - Renault 11 (B,C37) 1.7 (B/C37D)
Затвори
Едрогабаритни части - Renault 11 (B,C37) 1.7 (B/C37D)
Затвори
Светлини - Renault 11 (B,C37) 1.7 (B/C37D)
Затвори
Интериор - Renault 11 (B,C37) 1.7 (B/C37D)
Затвори
Добавки - Renault 11 (B,C37) 1.7 (B/C37D)
Затвори
Тунинг - Renault 11 (B,C37) 1.7 (B/C37D)
Затвори
Автоаксесоари - Renault 11 (B,C37) 1.7 (B/C37D)
Затвори
Задължително оборудване - Renault 11 (B,C37) 1.7 (B/C37D)
Затвори
Инструменти - Renault 11 (B,C37) 1.7 (B/C37D)
Затвори
Технически характеристики
Общи данни
Общи сведения основни стойности
Вид на управлението на двигателя
Ангренажен ремък
Обороти при макс. мощност
5250
1/min
Обороти при макс. въртящ момент
3000
1/min
Максимален въртящ момент
135
Nm
Ход
83,50
мм
Вътрешен диаметър на цилиндъра
81,00
мм
Вентили за един цилиндър
2
Луфт на вентила - всмукателен клапан
0,20
мм
студено
Луфт на вентила - изпускателен клапан
0,40
мм
студено
Всмукателен клапан отваря/ затваря в градуси от ъгъла на ръчката
4°-/40°+
- преди горна мъртва точка (ГМТ) + след ГМТ/- преди долна мъртва точка (ДМТ)+ след ДМТ
Изпускателен клапан отваря/ затваря в градуси от ъгъла на ръчката
40°-/4°+
- преди ДМТ+ след ДМТ/- преди ГМТ+ след ГМТ
Ъгъл на гнездото на вентила - всмукателен клапан
30°
Ъгъл на гнездото на вентила - изпускателен клапан
45°
Диаметър на стъблото на вентила - всмукателен клапан
8,000
мм
Диаметър на стъблото на вентила - изпускателен клапан
8,000
мм
Количество на нужните запалителни свещи/нагревателни свещи
4
Последователност на запалване
1-3-4-2
Налягане при сгъстяване
12,0 - 13,0
bar
Степен на сгъстяване
9,50
:1
Система за гориво
Система за гориво общи сведения
Вид на моторното гориво
OTTO 95 ROZ
Обработка на сместа обозначение
Впръскване на бензин
Обработка на сместа производител
Renix
Контролни стойности за изгорелите газове
Общи стойности, съществени за изгорелите газове
Обороти на празен ход при скоростната кутия
800 - 900
1/min
Минимална температура на моторното масло при AU
80
°C
Стойности за изгорелите газове бензин
Съдържание на CO-при празен ход
0,50
%
Повишени обороти при празен ход
2500 - 3000
1/min
Съдържание на CO-при повишен празен ход
0,30
%
Максимално съдържание на HC-при празен ход
100
ppm
Стойност ламбда
0,97 - 1,03
λ
Интервали за смяна
За сервизни данни
Управление на двигателя със зъбчат ремък променлив интервал
всички 120.000 km
Управление на двигателя със зъбчат ремък режим на контрол
не е предписано от производителя
Последно разгледани
-
Огромен избор Над 800 000 авточасти
-
Купи на кредит с ТБИ Минимална сума 150 лв.
-
Експресна доставка Наложен платеж и преглед
-
14 дни срок Връщане или замяна
ТОП производители
Петър Влаев
02 July 2024
daniel dimitrov
02 July 2024
Nikolay Angelov
01 July 2024
Milen Dobrev
01 July 2024
Ognyan Stavrev
01 July 2024
dan harry
01 July 2024