Пазарувай с до -23% намаление

4 or 8-cylinder flange ALV40 Gen-V Anti-Lag WG Turbosmart TS-0550-3098 за Peugeot 309 Hatchback 1.1 - 54 коня

Peugeot
Пазарувай онлайн 24/7
Peugeot 309 Hatchback
Peugeot 309 Hatchback
54 к.с - бензин
10.1985 - 07.1989
Марка: Peugeot Модел: 309 Hatchback Модиф.: 1.1 - бензин
Шаси: хетчбек Година: 10.1985 - 07.1989 Задвижване: предно
Цил./Куб.: 4 цил. / 1118 куб. см. Мощност: 54 к.с / 40 kW Kод двигател: E1 Управление: Ангренажен ремък Моторно масло: 5,00 литра с филтър Вискозитет: 10W-30, 10W-40, 15W-40 Спецификация: ACEA A2/B2 Антифриз: 5,80 литра
Гараж+Информация

4 or 8-cylinder flange ALV40 Gen-V Anti-Lag WG Turbosmart

парт номер: TS-0550-3098

150 лв. цена с ДДС
ЛюбимиЛюбими
Доставка с еконт
Купи на кредит
Всяка поръчка се изпраща с опция за преглед. Доставката с куриер е за сметка на получател. Всеки клиент получава -25% отстъпка от цената за доставка. При получаване на място в офиса на AutoPower.BG не се заплаща доставка. Доставка
Минимална стойност за поръчка на кредит 150 лв.За повече информация - тук.
За автомобил:
Peugeot 309 Hatchback 1.1
Двигател:
54 коня - 40 kW - бензин
Парт номер:
TS-0550-3098
Производител:
Turbosmart
Model:
single flange
Material:
Stainless Steel
Product Type:
Wastegate flange
Доставка:
5 работни дни
4 or 8-cylinder flange ALV40 Gen-V Anti-Lag WGALV40 Gen-V Anti-Lag exhaust flange for 4 or 8-cylinder enginesOutlet weld-on flange for Turbosmart ALV40 GEN 5 Anti-Lag WastegateStainless steel outlet welding adapter for 4 or 8-cylinder engines, suitable for the Turbosmart ALV40 Gen-V Anti-Lag Wastegate.Tech facts about Anti Lag:The wastegate requires the excess charge air (when the throttle body is closed) to be directed into the manifold via the ALV40 Anti-Lag valve. There it is then ignited by ECU programmed fuel injection. Thus the exhaust gas pressure is maintained and the turbine wheel in the turbocharger is kept at speed, so there is no turbo lag during and after a gear change. This technology comes from the WRC and has been used for 40 years.A similar principle is used for the deactivated drive in coast, in this mode fuel injection continues and the ignition is programmed to "late". This means that the mixture ignites only in the exhaust manifold and the familiar "Bank Bang" occurs. This principle is however in the long run very harmful for the engine and should only be used in racing events. Note: Suitable for 4 or 8-cylinder enginesMaterial: stainless steel
Не са открити заменими продукти
Не са открити OEM номера
Двигател
Мощност
Гориво
Година
54 к.с - 40 kW
бензин
10.1985 - 07.1989
Turbosmart
4 or 8-cylinder flange ALV40 Gen-V Anti-Lag WG Turbosmart TS-0550-3098
Оценка и мнение за 4 or 8-cylinder flange ALV40 Gen-V Anti-Lag WG Turbosmart TS-0550-3098
оценка няма оценка
Дайте своята оценка и напишете вашето мнение
Вашата оценка* дайте своята оценка 1 star 2 stars 3 stars 4 stars 5 stars
Вашето име*
Вашето мнение*
Спирачна система
Спирачна система
Окачване на колелата
Окачване на колелата
Кормилна система
Кормилна система
Задвижване на колелата
Задвижване на колелата
Трансмисия
Трансмисия
Ремъчно задвижване
Ремъчно задвижване
Части за двигател
Части за двигател
Части за цилиндров блок
Части за цилиндров блок
Гарнитури
Гарнитури
Охладителна система
Охладителна система
Климатична система
Климатична система
Отопление и вентилация
Отопление и вентилация
Филтри
Филтри
Масла и течности
Масла и течности
Запалителна система
Запалителна система
Датчици и сензори
Датчици и сензори
Горивна система
Горивна система
Електрическа система
Електрическа система
Стартова система
Стартова система
Почистване на стъклата
Почистване на стъклата
Ауспуси и гърнета
Ауспуси и гърнета
Едрогабаритни части
Едрогабаритни части
Светлини
Светлини
Интериор
Интериор
Добавки
Добавки
Тунинг
Тунинг
Автоаксесоари
Автоаксесоари
Задължително оборудване
Задължително оборудване
Инструменти
Инструменти
Технически характеристикиТехнически характеристики
Общи данни Общи данни
Запалителна система Запалителна система
Система за гориво Система за гориво
Контролни стойности за изгорелите газове Контролни стойности за изгорелите газове
Данни за ходовата част Данни за ходовата част
Спирачна уредба Спирачна уредба
Консумативи Консумативи
Общи данни
Общи сведения основни стойности
Вид на управлението на двигателя
Ангренажен ремък
Обороти при макс. мощност
6000 1/min
Обороти при макс. въртящ момент
3000 1/min
Максимален въртящ момент
88 Nm
Ход
65,00 мм
Вътрешен диаметър на цилиндъра
74,00 мм
Вентили за един цилиндър
2
Луфт на вентила - всмукателен клапан
0,25 мм
студено
Луфт на вентила - изпускателен клапан
0,25 мм
студено
Ъгъл на гнездото на вентила - всмукателен клапан
45°
Ъгъл на гнездото на вентила - изпускателен клапан
45°
Диаметър на стъблото на вентила - всмукателен клапан
7,970 - 7,985 мм
Диаметър на стъблото на вентила - изпускателен клапан
7,950 - 7,965 мм
Последователност на запалване
1-3-4-2
Налягане при сгъстяване
12,5 - 13,5 bar
Степен на сгъстяване
9,60 :1
Запалителна система
Запалителна система стойности
Момент на запалване
-8°00' - преди ГМТ + след ГМТ
Система за гориво
Система за гориво общи сведения
Вид на моторното гориво
OTTO 95 ROZ
Обработка на сместа обозначение
Карбуратор
Обработка на сместа производител
Weber
Обработка на сместа тип
32 IBSH 13
Налягане на системата
0,20 - 0,30 bar
Контролни стойности за изгорелите газове
Общи стойности, съществени за изгорелите газове
Обороти на празен ход при скоростната кутия
600 - 700 1/min
Минимална температура на моторното масло при AU
70 °C
Стойности за изгорелите газове бензин
Вакуумен маркуч за регулиране на центробежната сила леко нагоре/надолу
от и нагоре
Момент на запалване
-8°00' - преди ГМТ + след ГМТ
Съдържание на CO-при празен ход
1,00 - 2,00 %
Данни за ходовата част
Джанти и гуми
Налягане при пълнене на гумите отпред
145 R 13
1,90 bar
Налягане при пълнене на гумите отзад
145 R 13
2,10 bar
Спирачна уредба
Измерения на спирачката
Дебелина на спирачния диск преден мост
Вариант 1
10,00 мм
Дебелина на спирачния диск преден мост
Вариант 2
20,40 мм
Дебелина на спирачния диск граница на износване преден мост
Вариант 1
8,00 мм
Дебелина на спирачния диск граница на износване преден мост
Вариант 2
18,50 мм
Дебелина на спирачния диск заден мост
8,00 мм
Дебелина на спирачния диск граница на износване заден мост
6,50 мм
Диаметър на спирачния барабан заден мост
180,00 мм
1. Размер на обработката на спирачния барабан заден мост
181,00 мм
Консумативи
Количество запълващи вещества и спецификации
Двигателно масло с филтър
5,00 литра
включително трансмисионно масло
Вискозност моторно масло
ACEA A2/B2
10W-30, 10W-40, 15W-40
Спецификация двигателно масло
ACEA A2/B2
Масло за сервоуправлението
0,70 литра
Спецификация масло за сервоуправлението
ATF Dexron II D
Антифриз
5,80 литра
Спецификация охладителна течност
Средства за защита от замръзване на основата на етиленгликол
Спирачна течност при смяна
1,20 литра
Спецификация спирачна течност
DOT 4
Обем на резервоара за гориво
55 литра
Избраното МПС е успешно добавено във вашия гараж. +
Peugeot 309 Hatchback 1.1 - 54 коня Въведете рама
Peugeot Запази
Изчисти цялата история

ТОП производители

star star star star star
Потребителят не е написал отзив, а направи само оценка. G
Петър Влаев
Петър Влаев
02 July 2024
star star star star star
Потребителят не е написал отзив, а направи само оценка. G
daniel dimitrov
daniel dimitrov
02 July 2024
star star star star star
Потребителят не е написал отзив, а направи само оценка. G
Nikolay Angelov
Nikolay Angelov
01 July 2024
star star star star star
Благодаря,че ви има..... G
Milen Dobrev
Milen Dobrev
01 July 2024
star star star star star
Потребителят не е написал отзив, а направи само оценка. G
Ognyan Stavrev
Ognyan Stavrev
01 July 2024
star star star star star
Потребителят не е написал отзив, а направи само оценка. G
dan harry
dan harry
01 July 2024