4 or 8-cylinder flange ALV40 Gen-V Anti-Lag WG Turbosmart TS-0550-3098 за Hyundai Elantra (XD) 2.0 - 141 коня
Hyundai Elantra (XD)
141 к.с - бензин
06.2000 - 07.2006
141 к.с - бензин
06.2000 - 07.2006
Марка: Hyundai
Модел: Elantra (XD)
Модиф.: 2.0 - бензин
Шаси: хетчбек
Година: 06.2000 - 07.2006
Задвижване: предно
Цил./Куб.: 4 цил. / 1975 куб. см.
Мощност: 141 к.с / 104 kW
Kод двигател: G4GC
Управление: Ангренажен ремък
Моторно масло: 4,10
литра с филтър
Моторно масло за с датчик за ниво на маслото: 5,80
литра с филтър
Вискозитет: 0W-20, 0W-30, 0W-40, 5W-30, 5W-40, 10W-40, 10W-60
Спецификация: API SM
Антифриз: 6,00
литра
Гараж+Информация
4 or 8-cylinder flange ALV40 Gen-V Anti-Lag WGALV40 Gen-V Anti-Lag exhaust flange for 4 or 8-cylinder enginesOutlet weld-on flange for Turbosmart ALV40 GEN 5 Anti-Lag WastegateStainless steel outlet welding adapter for 4 or 8-cylinder engines, suitable for the Turbosmart ALV40 Gen-V Anti-Lag Wastegate.Tech facts about Anti Lag:The wastegate requires the excess charge air (when the throttle body is closed) to be directed into the manifold via the ALV40 Anti-Lag valve. There it is then ignited by ECU programmed fuel injection. Thus the exhaust gas pressure is maintained and the turbine wheel in the turbocharger is kept at speed, so there is no turbo lag during and after a gear change. This technology comes from the WRC and has been used for 40 years.A similar principle is used for the deactivated drive in coast, in this mode fuel injection continues and the ignition is programmed to "late". This means that the mixture ignites only in the exhaust manifold and the familiar "Bank Bang" occurs. This principle is however in the long run very harmful for the engine and should only be used in racing events. Note: Suitable for 4 or 8-cylinder enginesMaterial: stainless steel
Не са открити заменими продукти
Не са открити OEM номера
Не са открити "Използван в"
Спирачна система - Hyundai Elantra (XD) 2.0
Затвори
Окачване на колелата - Hyundai Elantra (XD) 2.0
Затвори
Кормилна система - Hyundai Elantra (XD) 2.0
Затвори
Задвижване на колелата - Hyundai Elantra (XD) 2.0
Затвори
Трансмисия - Hyundai Elantra (XD) 2.0
Затвори
Ремъчно задвижване - Hyundai Elantra (XD) 2.0
Затвори
Части за двигател - Hyundai Elantra (XD) 2.0
Затвори
Части за цилиндров блок - Hyundai Elantra (XD) 2.0
Затвори
Гарнитури - Hyundai Elantra (XD) 2.0
Затвори
Охладителна система - Hyundai Elantra (XD) 2.0
Затвори
Климатична система - Hyundai Elantra (XD) 2.0
Затвори
Отопление и вентилация - Hyundai Elantra (XD) 2.0
Затвори
Филтри - Hyundai Elantra (XD) 2.0
Затвори
Масла и течности - Hyundai Elantra (XD) 2.0
Затвори
Запалителна система - Hyundai Elantra (XD) 2.0
Затвори
Датчици и сензори - Hyundai Elantra (XD) 2.0
Затвори
Горивна система - Hyundai Elantra (XD) 2.0
Затвори
Електрическа система - Hyundai Elantra (XD) 2.0
Затвори
Стартова система - Hyundai Elantra (XD) 2.0
Затвори
Почистване на стъклата - Hyundai Elantra (XD) 2.0
Затвори
Ауспуси и гърнета - Hyundai Elantra (XD) 2.0
Затвори
Едрогабаритни части - Hyundai Elantra (XD) 2.0
Затвори
Светлини - Hyundai Elantra (XD) 2.0
Затвори
Интериор - Hyundai Elantra (XD) 2.0
Затвори
Добавки - Hyundai Elantra (XD) 2.0
Затвори
Тунинг - Hyundai Elantra (XD) 2.0
Затвори
Автоаксесоари - Hyundai Elantra (XD) 2.0
Затвори
Задължително оборудване - Hyundai Elantra (XD) 2.0
Затвори
Инструменти - Hyundai Elantra (XD) 2.0
Затвори
Технически характеристики
Общи данни
Общи сведения основни стойности
Вид на управлението на двигателя
Ангренажен ремък
Обороти при макс. мощност
6000
1/min
Обороти при макс. въртящ момент
4000
1/min
Максимален въртящ момент
182
Nm
Ход
93,50
мм
Вътрешен диаметър на цилиндъра
82,00
мм
Компенсация на луфта на вентила
Изравнителни шайби
Луфт на вентила - всмукателен клапан
0,20
мм
студено
Луфт на вентила - изпускателен клапан
0,28
мм
студено
Всмукателен клапан отваря/ затваря в градуси от ъгъла на ръчката
9°-/43°+
- преди горна мъртва точка (ГМТ) + след ГМТ/- преди долна мъртва точка (ДМТ)+ след ДМТ
Изпускателен клапан отваря/ затваря в градуси от ъгъла на ръчката
50°-/6°+
- преди ДМТ+ след ДМТ/- преди ГМТ+ след ГМТ
Ъгъл на гнездото на вентила - всмукателен клапан
45°
Ъгъл на гнездото на вентила - изпускателен клапан
45°
Диаметър на стъблото на вентила - всмукателен клапан
5,965 - 5,980
мм
Диаметър на стъблото на вентила - изпускателен клапан
5,950 - 5,965
мм
Количество на нужните запалителни свещи/нагревателни свещи
4
Последователност на запалване
1-3-4-2
Налягане при сгъстяване
14,00 - 15,00
bar
Разлика макс. 1 bar
Степен на сгъстяване
10,10
:1
Минимално налягане на маслото при празен ход
1,66
bar
Контролна температура 90° C - 100° C
Максимално забавяне глава на цилиндъра
0,060
мм
Охладителна система
Налягане в охладителната система (налягане при отваряне капак на радиатора)
0,83 - 1,10
bar
Термостатът отваря при температура
82° - 95°
Информация за ремъците
Общи размери
Големина на агрегатния ремък
Алтернатор
4PK878
Големина на агрегатния ремък
Допълнителен ремък климатична инсталация
4PK850
Запалителна система
Запалителна система стойности
Момент на запалване
-8°00'±5°00'
- преди ГМТ + след ГМТ
Разстояние между електродите
1,05±0,05
мм
Запалителни свещи/нагревателни свещи CHAMPION
RC10YC4
Запалителни свещи/нагревателни свещи NGK
BKR5ES-11
Вторично съпротивление - запалваща бобина
12100±1800
Ohm
Първично съпротивление запалваща бобина
0,50±0,05
Система за гориво
Система за гориво общи сведения
Вид на моторното гориво
OTTO 91 ROZ
Обработка на сместа обозначение
Впръскване на бензин
Обработка на сместа производител
Siemens
Налягане на системата
3,50 - 3,70
bar
без понижено налягане
Контролни стойности за изгорелите газове
Общи стойности, съществени за изгорелите газове
Положение щепсел за диагноза
Положение щепсел за диагноза
Обороти на празен ход при скоростната кутия
600 - 800
1/min
Обороти на празен ход при автоматична скоростна кутия
600 - 800
1/min
Минимална температура на моторното масло при AU
80
°C
Стойности за изгорелите газове бензин
Момент на запалване
-8°00'±5°00'
- преди ГМТ + след ГМТ
Съдържание на CO-при празен ход
0,00 - 0,50
%
Повишени обороти при празен ход
2500 - 3500
1/min
Съдържание на CO-при повишен празен ход
0,00 - 0,30
%
Изпълнение на ламбда-сондите
Тригерна сонда
Диапазон на изменение на напрежението при контролни обороти
>0,30
волта
Контролни обороти за сигнал на ламбда-сондите
600 - 800
1/min
Стойност ламбда
0,97 - 1,03
λ
Данни за ходовата част
Джанти и гуми
Налягане при пълнене на гумите отпред
185/65 R 15
2,00
bar
Налягане при пълнене на гумите отзад
185/65 R 15
2,00
bar
Спирачна уредба
Измерения на спирачката
Дебелина на спирачния диск преден мост
24,00
мм
Дебелина на спирачния диск граница на износване преден мост
22,40
мм
Максимално странично биене на спирачния диск преден мост
0,08
мм
Дебелина на спирачния диск заден мост
10,00
мм
Дебелина на спирачния диск граница на износване заден мост
8,00
мм
Диаметър на спирачния барабан заден мост
203,20
мм
Диаметър на спирачния барабан граница на износване заден мост
205,20
мм
Електроника
Измервани стойности от датчиците и изпълнителните елементи
Съпротивление - температурен датчик за двигателя при 0°
5890±710
Ohm
Съпротивление - температурен датчик за двигателя при 20°
2500±230
Ohm
Съпротивление - температурен датчик за двигателя при 40°
1170±111
Ohm
Съпротивление - температурен датчик за двигателя при 60°
594±56
Ohm
Съпротивление - температурен датчик за двигателя при 80°
310±12
Ohm
Луфт на датчика на коляновия вал в mm
1,00±0,50
мм
Съпротивление на датчика на коляновия вал
486 - 594
Ohm
при 20°C
Съпротивление - впръскващи клапани
15,55 - 16,25
Ohm
Съпротивление датчик - обороти на колелото
1275 - 1495
Ohm
Общи сведения за електрическата част
Напрежение на акумулатора
12
волта
Капацитет на акумулатора
60
Ah
Акумулатор ток на изпитание в студено състояние
550
ампера
Заряден ток за алтернатора
90
ампера
Напрежение на регулатора
14,10 - 14,70
волта
Стартер тип
Редукционен привод с планетна скоростна кутия
Мощност на стартера
1,20
киловата
Консумативи
Количество запълващи вещества и спецификации
Двигателно масло с филтър
4,10
литра
Двигателно масло с филтър
с датчик за ниво на маслото
5,80
литра
Вискозност моторно масло
API SM
0W-20, 0W-30, 0W-40, 5W-30, 5W-40, 10W-40, 10W-60
Спецификация двигателно масло
API SM
SAE 5W-20|SAE 5W-30
Масло за скоростната кутия
Скоростна кутия M5BF2
2,15
литра
Спецификация масло за скоростна кутия
Скоростна кутия M5BF2
API GL4 SAE 75W-90
Масло за автоматична скоростна кутия
Скоростна кутия F4A42
7,80
литра
Масло за автоматична скоростна кутия
Скоростна кутия A4AF3
4,00
литра
Спецификация масло за автоматична скоростна кутия
Скоростна кутия F4A42
ATF SP-III
Спецификация масло за автоматична скоростна кутия
Скоростна кутия A4AF3
ATF SP-III
Масло за сервоуправлението
0,80
литра
Спецификация масло за сервоуправлението
PSF-3
Оригинално масло
Антифриз
6,00
литра
Спецификация охладителна течност
Средства за защита от замръзване на основата на етиленгликол
Спирачна течност при смяна
1,25
литра
Спецификация спирачна течност
DOT 3|DOT 4
Средства за охлаждане климатична инсталация
655 - 705
грама
Спецификация охлаждащи средства
R134a
Масло климатична инсталация
Компресор 10 PA 15C
120 - 135
cm³
Масло климатична инсталация
Компресор HS 15
140 - 160
cm³
Спецификация охлаждащо масло
Компресор 10 PA 15C
Denso ND - OIL 8
Спецификация охлаждащо масло
Компресор HS 15
FD46XG
Обем на резервоара за гориво
55
литра
Осветление
Предни фарове
Светлини за дневно каране
Принадлежащи артикули
DAY1
Задни фарове
Вътрешни лампи
Интервали за смяна
За сервизни данни
Управление на двигателя със зъбчат ремък променлив интервал
на всеки 90.000 km / 6 години
Управление на двигателя със зъбчат ремък режим на контрол
на всеки 60.000 km / 4 години
Агрегатен ремък интервал за смяна
на всеки 60.000 km / 4 години
Въздушен филтър интервал за смяна
на всеки 30.000 km / 2 години
Филтър за гориво интервал за смяна
на всеки 60.000 km / 4 години
Запалителни свещи интервал за смяна
на всеки 45.000 km / 3 години
Спирачна течност интервал за смяна
до 2001
на всеки 30.000 km / 2 години
Спирачна течност интервал за смяна
от 2002 и нагоре
на всеки 2 години
Охлаждащи средства за двигателя интервал за смяна
на всеки 45.000 km / 3 години
Масло за предавателна кутия интервал за смяна
до 2001
на всеки 30.000 km / 2 години
Масло за автоматична скоростна кутия интервал за смяна
на всеки 90.000 km / 6 години
Моторно масло и филтър интервал за смяна
на всеки 15.000 km / веднъж годишно
Филтър купе интервал за смяна
на всеки 30.000 km / 2 години
Течност за съединителя интервал за смяна
на всеки 30.000 km / 2 години
Избраното МПС е успешно добавено във вашия гараж.
+
-
Огромен избор Над 800 000 авточасти
-
Купи на кредит с ТБИ Минимална сума 150 лв.
-
Експресна доставка Наложен платеж и преглед
-
14 дни срок Връщане или замяна
ТОП производители
Ибрахим Карафеиз
03 July 2024
Kapka Nikolaeva
03 July 2024
Nikolai Penev
03 July 2024
Петър Влаев
02 July 2024
daniel dimitrov
02 July 2024
Nikolay Angelov
01 July 2024