Общи данни
Общи сведения основни стойности
Вид на управлението на двигателя
Обороти при макс. мощност
Обороти при макс. въртящ момент
Вътрешен диаметър на цилиндъра
Компенсация на луфта на вентила
Ъгъл на гнездото на вентила - всмукателен клапан
Ъгъл на гнездото на вентила - изпускателен клапан
Диаметър на стъблото на вентила - всмукателен клапан
Диаметър на стъблото на вентила - изпускателен клапан
Количество на нужните запалителни свещи/нагревателни свещи
Последователност на запалване
Налягане при сгъстяване
Двигател AXW
8,00 - 16,00
bar
Разлика макс. 3 bar
Налягане при сгъстяване
Двигател BLR
8,00 - 16,00
bar
Налягане при сгъстяване
Двигател BLX
8,00 - 16,00
bar
Налягане при сгъстяване
Двигател BLY
7,00 - 14,00
bar
Налягане при сгъстяване
Двигател BVY
8,00 - 16,00
bar
Налягане при сгъстяване
Двигател BVZ
7,00 - 14,00
bar
Максимално забавяне глава на цилиндъра
Минимална височина на цилиндричната глава
Охладителна система
Налягане в охладителната система (налягане при отваряне капак на радиатора)
Термостатът отваря при температура
105°
Електронно регулиране
Информация за ремъците
Общи размери
Големина на агрегатния ремък
Големина на агрегатния ремък
с климатична инсталация
21,34 x 1042
Запалителна система
Запалителна система стойности
Разстояние между електродите
Двигател AXW
1,05±0,05
мм
Разстояние между електродите
Двигател BLR
1,05±0,05
мм
Разстояние между електродите
Двигател BLX
1,05±0,05
мм
Разстояние между електродите
Двигател BLY
0,85±0,05
мм
Разстояние между електродите
Двигател BVY
1,05±0,05
мм
Разстояние между електродите
Двигател BVZ
0,85±0,05
мм
Запалителни свещи/нагревателни свещи BOSCH
Запалителни свещи/нагревателни свещи NGK
Запалителни свещи/нагревателни свещи NGK
Запалителни свещи/нагревателни свещи NGK
Система за гориво
Система за гориво общи сведения
Обработка на сместа обозначение
Обработка на сместа производител
Налягане на системата
страна на ниско налягане
4,00 - 6,00
bar
Налягане на системата
страна високо налягане
40,00 - 120,00
bar
Контролни стойности за изгорелите газове
Общи стойности, съществени за изгорелите газове
Рециркулация на изгорелите газове
Положение щепсел за диагноза
Контактът за диагностика се намира зад жабката от страната на водача.
Обороти на празен ход при скоростната кутия
Двигател AXW
640 - 840
1/min
Обороти на празен ход при скоростната кутия
Двигател BLR
620 - 800
1/min
Обороти на празен ход при скоростната кутия
Двигател BLX
640 - 840
1/min
Обороти на празен ход при скоростната кутия
Двигател BLY
640 - 840
1/min
Обороти на празен ход при скоростната кутия
Двигател BVY
620 - 800
1/min
Обороти на празен ход при скоростната кутия
Двигател BVZ
620 - 800
1/min
Обороти на празен ход при автоматична скоростна кутия
Двигател AXW
640 - 840
1/min
Обороти на празен ход при автоматична скоростна кутия
Двигател BLR
620 - 800
1/min
Обороти на празен ход при автоматична скоростна кутия
Двигател BLX
640 - 840
1/min
Обороти на празен ход при автоматична скоростна кутия
Двигател BLY
640 - 840
1/min
Обороти на празен ход при автоматична скоростна кутия
Двигател BVY
620 - 800
1/min
Обороти на празен ход при автоматична скоростна кутия
Двигател BVZ
620 - 800
1/min
Минимална температура на моторното масло при AU
Стойности за изгорелите газове бензин
Съдържание на CO-при празен ход
Повишени обороти при празен ход
Двигател AXW
3000 - 3500
1/min
Повишени обороти при празен ход
Двигател BLR
2500 - 3000
1/min
Повишени обороти при празен ход
Двигател BLX
3000 - 3500
1/min
Повишени обороти при празен ход
Двигател BLY
3000 - 3500
1/min
Повишени обороти при празен ход
Двигател BVY
2500 - 3000
1/min
Повишени обороти при празен ход
Двигател BVZ
2500 - 3000
1/min
Съдържание на CO-при повишен празен ход
Кондициониране ДВГ обороти
Двигател BLR
2500 - 3000
1/min
Кондициониране ДВГ обороти
Изпълнение на ламбда-сондите
Контролни обороти за сигнал на ламбда-сондите
Двигател AXW
640 - 840
1/min
Контролни обороти за сигнал на ламбда-сондите
Двигател BLR
620 - 800
1/min
Контролни обороти за сигнал на ламбда-сондите
Двигател BLX
640 - 840
1/min
Контролни обороти за сигнал на ламбда-сондите
Двигател BLY
640 - 840
1/min
Контролни обороти за сигнал на ламбда-сондите
Двигател BVY
620 - 800
1/min
Контролни обороти за сигнал на ламбда-сондите
Двигател BVZ
620 - 800
1/min
Алтернативен метод
Извличаане на информация от паметта за грешки от управляващия прибор
Данни за ходовата част
Джанти и гуми
Налягане при пълнене на гумите отпред
Частично натоварен
2,40
bar
Налягане при пълнене на гумите отпред
изцяло натоварена
2,80
bar
Налягане при пълнене на гумите отзад
Частично натоварен
2,40
bar
Налягане при пълнене на гумите отзад
изцяло натоварена
3,00
bar
Ходова част размери
Спирачна уредба
Измерения на спирачката
Дебелина на спирачния диск преден мост
Дебелина на спирачния диск граница на износване преден мост
Дебелина на спирачния диск заден мост
Дебелина на спирачния диск граница на износване заден мост
Дебелина на спирачната накладка преден мост
без задна пластина
14,00
мм
Дебелина на спирачната накладка заден мост
без задна пластина
11,00
мм
Дебелина на спирачната накладка граница на износване преден мост
без задна пластина
2,00
мм
Дебелина на спирачната накладка граница на износване заден мост
без задна пластина
2,00
мм
Спирачен диск диаметър преден мост
Големина 15 цола
288,00
мм
Спирачен диск диаметър преден мост
Големина 16 цола
312,00
мм
Спирачен диск диаметър заден мост
Големина 15 цола
260,00
мм
Спирачен диск диаметър заден мост
Големина 16 цола
286,00
мм
Спирачно бутало диаметър преден мост
Спирачно бутало диаметър заден мост
Спирачен апарат CII 41
41,00
мм
Спирачно бутало диаметър заден мост
Спирачен апарат CII 38
38,00
мм
Електроника
Измервани стойности от датчиците и изпълнителните елементи
Съпротивление - температурен датчик за двигателя при 0°
Съпротивление - температурен датчик за двигателя при 5°
Съпротивление - температурен датчик за двигателя при 15°
Съпротивление - температурен датчик за двигателя при 20°
Съпротивление - температурен датчик за двигателя при 25°
Съпротивление - температурен датчик за двигателя при 35°
Съпротивление - температурен датчик за двигателя при 40°
Съпротивление - температурен датчик за двигателя при 45°
Съпротивление - температурен датчик за двигателя при 50°
Съпротивление - температурен датчик за двигателя при 60°
Съпротивление - температурен датчик за двигателя при 80°
Съпротивление - температурен датчик за двигателя при 100°
Общи сведения за електрическата част
Напрежение на акумулатора
Акумулатор ток на изпитание в студено състояние
Заряден ток за алтернатора
Консумативи
Количество запълващи вещества и спецификации
Двигателно масло с филтър
Вискозност моторно масло
VW 502 00
0W-30, 0W-40, 5W-30, 5W-40, 10W-40
Вискозност моторно масло
VW 503 00
SAE 0W-30|SAE 5W-30
Спецификация двигателно масло
Спецификация двигателно масло
Дълъг живот
VW 503 00|VW 504 00
Масло за скоростната кутия
Скоростна кутия 02S, Ново запълване
2,10
литра
Масло за скоростната кутия
Скоростна кутия 02S, Количество за смяна
1,90
литра
Спецификация масло за скоростна кутия
Скоростна кутия 02S
G 052 171 A2
Оригинално масло
Масло за автоматична скоростна кутия
Скоростна кутия 09G, Ново запълване
7,00
литра
Продължителност на запълването
Масло за автоматична скоростна кутия
Скоростна кутия 09G, Количество за смяна
3,00
литра
Спецификация масло за автоматична скоростна кутия
Скоростна кутия 09G
G 055 025 A2
Оригинално масло
Спецификация охладителна течност
Спирачна течност при смяна
с автоматична скоростна кутия
1,00
литра
Спирачна течност при смяна
със скоростна кутия
1,15
литра
Спецификация спирачна течност
Спецификация спирачна течност
от 2006 и нагоре
VW 501 14
Средства за охлаждане климатична инсталация
Спецификация охлаждащи средства
Масло климатична инсталация
Компресор Denso
170 - 190
cm³
Масло климатична инсталация
Компресор Sanden
100 - 120
cm³
Масло климатична инсталация
Компресор Zexel
105 - 135
cm³
Масло климатична инсталация
Компресор VALEO
160 - 180
cm³
Спецификация охлаждащо масло
Компресор Denso
G 052 300 A2
Оригинално масло
Спецификация охлаждащо масло
Компресор Sanden
G 052 154 A2
Оригинално масло
Спецификация охлаждащо масло
Компресор Zexel
G 052 200 A2
Оригинално масло
Спецификация охлаждащо масло
Компресор VALEO
G 052 200 A2
Оригинално масло
Обем на резервоара за гориво
Осветление
Предни фарове
Къси светлини
с халогенни фарове
H7 12V 55W PX26d Longlife
Къси светлини
с ксенонови фарове
D2S 85V 35W P32d-2
Къси светлини
с би-ксенон
D1S 85V 35W PK32d-2
Дълги светлини
с халогенни фарове
H7 12V 55W PX26d Longlife
Дълги светлини
с ксенонови фарове
H7 12V 55W PX26d Longlife
Дълги светлини
с би-ксенон
D1S 85V 35W PK32d-2
Светлини при завой
с би-ксенон
H8 12V 35W PGJ19-1
Светлини за дневно каране
Принадлежащи артикули, 1
LEDDRL 1
Светлини за дневно каране
Принадлежащи артикули, 2
DAY1
Габарити
с халогенни фарове
W5W 12V 5W W2,1x9,5d Longlife
Габарити
с ксенонови фарове
W5W 12V 5W W2,1x9,5d blue
Габарити
с би-ксенон
W5W 12V 5W W2,1x9,5d blue
Фарове за мъгла
до 2005
H11 12V 55W PGJ19-2
Фарове за мъгла
от 2006 и нагоре
HB4 12V 51W P22d
Мигач преден
до 2006, с халогенни фарове
PY21W 12V 21W BAU15s yellow
Мигач преден
от 2007 и нагоре, с халогенни фарове
H21W 12V 21W BAY9s
Мигач преден
с ксенонови фарове
PY21W 12V 21W BAU15s interference
Мигач преден
с би-ксенон
PY21W 12V 21W BAU15s interference
Задни фарове
Мигач заден
PY21W 12V 21W BAU15s yellow
Осветление на табелата с регистрационния номер
Вътрешни лампи
Вътрешно осветление
отпред
C10W 12V 10W SV8,5-8
Вътрешно осветление
без шибидах, отзад
W5W 12V 5W W2,1x9,5d
Вътрешно осветление
със шибидах, отзад
C5W 12V 5W SV8,5 (11x35)
Лампа за обезопасяване на вратата
Лампа при качване
Принадлежащи артикули
Entry1
Интервали за смяна
За сервизни данни
Управление на двигателя със зъбчат ремък променлив интервал
Управление на двигателя със зъбчат ремък режим на контрол
не е предписано от производителя
Въздушен филтър интервал за смяна
на всеки 90.000 km / 6 години
Запалителни свещи интервал за смяна
до 2004
на всеки 30.000 km / 2 години
Запалителни свещи интервал за смяна
от 2005 и нагоре
на всеки 60.000 km / 4 години
Спирачна течност интервал за смяна
Масло за автоматична скоростна кутия пробен режим
Филтър купе интервал за смяна
до 2004
на всеки 30.000 km / 2 години
Филтър купе интервал за смяна
от 2005 и нагоре
на всеки 60.000 km / 2 години
Уплътняващо средство за гумите интервал за смяна